Contact +31 (0)40 249 36 08 √ Gratis verzending √ Gratis retourneren √ Op werkdagen voor 21u besteld, morgen in huis

Betalen

OP DE WEBSHOP IS MIJN MAAT NIET MEER LEVERBAAR, KAN IK DEZE TOCH BESTELLEN?
Als er een maat van een bepaald artikel niet in de webshop staat, dan is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Deze maat kan nog binnen komen, dus je kunt later nog eens kijken op de website, of de dichtstbijzijnde Fifth House bezoeken.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per mail een track & trace code van DHL. Hiermee kun je de status van de bestelling bekijken.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen. Als je het artikel in een andere maat wenst te ontvangen, kan je het artikel (indien voorradig) ook ruilen.

IK BEN IN HET BEZIT VAN EEN KORTINGSCODE
Bij het afronden van je bestelling kun je jouw kortingscode invoeren. Indien het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen dien je het openstaande bedrag via de betaalmethodes te voldoen.