Contact +31 (0)88 50 62 800

Levering

VERZENDKOSTEN & LEVERTIJD
In de onderstaande tabel zie je per land wat de verzendkosten van je bestelling zijn.

Landen

Verzendmethodes

Verzendkosten

Retourneren

Geschatte levertijd

België

DHL For You

Gratis

Gratis

1-3

Denemarken

GLS

Gratis

-

2-3

Frankrijk

GLS

Gratis

-

3-4

Finland

GLS

€ 8,95

-

4-5

Duitsland

DHL Parcel Connect

Gratis

Gratis

1-3

Griekenland

GLS

€ 11,95

-

4-5

Ierland

GLS

€ 7,95

-

4-5

Italië

GLS

€ 7,95

-

4-5

Luxemburg

GLS delivery / DPD return

Gratis

Gratis

1-2

Monaco

GLS

Gratis

-

3-4

Nederland

DHL For You

Gratis

Gratis

1-3

Noorwegen

Fedex (DAP)

  

 -

3-4

Oostenrijk

GLS delivery / DPD return

Gratis

Gratis

3-4

Polen

GLS

Gratis

-

3-4

Portugal

GLS

€ 8,95

-

4-5

Spanje

GLS

€ 8,95

-

4-5

Zweden 

GLS

€ 9,95

-

3-4

UK

GLS

Gratis

-

3-4

*In verband met corona kan de levertijd afwijken van wat u van ons gewend bent.

NIET THUIS
Ben je niet thuis als je bestelling wordt bezorgd? Dan laat DHL een afhaalbericht achter in je brievenbus, en kun je de bestelling afhalen bij een DHL ophaalpunt. Bewaar dit afhaalbericht. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaald worden aan de hand van je track & trace code. 

*In verband met corona kan het pakket bij de buren worden afgeleverd als je niet thuis bent, of, indien mogelijk, bij een DHL-ophaalpunt. Wanneer dit niet lukt, gaat het pakket retour afzender. Let op: door de lockdown zijn niet alle ophaalpunten open. 

BEZORGADRES
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een DHL ophaalpunt, of in een van onze fysieke winkels. Je kunt het bezorgadres helaas niet wijzigen als de bestelling al gedaan is.

*In verband met corona is het niet mogelijk om bij de Brand Stores te laten bezorgen. Daarnaast zijn niet alle DHL-ophaalpunten open.

BESTELLING NIET/FOUTIEF/ONVOLLEDIG GELEVERD
Het kan voorkomen dat verschillende items los van elkaar bezorgd worden. Hier zullen we je duidelijk over informeren, en het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code van DHL die je per mail krijgt. Wanneer je geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice via webshop@n-brands.com.

BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen vijf werkdagen over met een Final Manco-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de AfterPay-factuur aanpassen. 

Shop nu al onze labels via één webshop op N-BRANDS.com!
LET OP!
De items in jouw winkelmandje worden niet meegenomen naar N-BRANDS.com.