Contact +31 (0)88 50 62 800

Levering

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?
Wij verzenden alleen naar Nederland, Belgie en Duitsland en hiervan zijn de verzendkosten gratis.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
SUSTAIN Fashion BV verstuurt alle pakketten met DHL. Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- Gratis verzending binnen Nederland, België en Duitsland
- Levering op dinsdag t/m zaterdag
- Één aanleveringpoging, vervolgens gaat het direct naar een pick-up point. 

IK BEN NIET THUIS. WAAR IS MIJN BESTELLING NU?
Na de gratis één leveringspoging bij niet-thuis, laat DHL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan worden afgehaald bij een van 1800 DHL ophaalpunten in Nederland en bewaar het niet-thuis bericht. Check de dichtstbijzijnde locatie op DHL service punt. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaalt worden aan de hand van de Track and Trace code.

BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES 
Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen, geef je jou aankoop cadeau, of wil je jouw pakketjes afhalen in een van onze Brand Stores? Dan kun je ervoor kiezen de bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres. Een servicepunt van DHL als bezorgadres invoeren, is NIET mogelijk. Je kan een servicepunt selecteren door 'Iets anders afspreken?' te selecteren in de T&T code op de dag van levering.

ZIJN NIET ALLE ARTIKELEN GELEVERD?
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hier zullen wij je duidelijk over informeren. Het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code van DHL die is verstuurd per mail. 

IS JOUW BESTELLING ONVERHOOPT TOCH NIET LEVERBAAR?
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over met een Final Manco melding. Het betaalde bedrag maken wij binnen 14 dagen op jouw rekening over, wanneer als er is gekozen voor Achteraf betalen dan wordt de factuur aangepast.

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, binnen 14 dagen teruggestort. 

IS JOUW BESTELLING NIET/FOUTIEF GELEVERD?
Indien jouw geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste order kun je contact opnemen met de klantenservice van NP fashion. Wij zijn bereikbaar via webshop@n-brands.com.