
OVER FIFTH HOUSE

SOCIAL MEDIA
N BRANDS – het succesvolle modebedrijf van Nikkie Plessen – lanceerde in 2018 haar vijfde kledinglijn, genaamd FIFTH HOUSE. Negen jaar geleden startte Plessen haar eigen modelabel NIKKIE en is daarmee inmiddels niet meer weg te denken uit het Nederlandse en internationale modelandschap. Na dit enorme succes volgden het eveneens populaire kindermerk NIK&NIK, de high-end kledinglijn Selected by Kate Moss, een active-wear kledinglijn NIKKIE Sportswear en mannenlabel SUSTAIN. Naast de fashionbranche, heeft N BRANDS zich gericht op het beautysegment met als resultaat de recentelijke lancering van een complete, high-end make-uplijn genaamd N BEAUTY.
FIFTH HOUSE representeert het segment “Modern Classic”. De kleding kenmerkt zich door cleane lijnen, comfortabele pasvormen en natuurlijke, rijke materialen met veel aandacht voor detail en kwaliteit van de afwerking.
DOUTZEN KROES
Niemand minder dan Nederlands icoon en topmodel Doutzen Kroes is het wereldwijde campagnegezicht van FIFTH HOUSE.
“Doutzen is een tijdloze, natuurlijke schoonheid van internationale allure maar zonder poespas. In combinatie met haar Hollandse nuchterheid belichaamt zij daarmee exact hetgeen wij met FIFTH HOUSE willen uitstralen. Ik ben dan ook vanzelfsprekend meer dan trots dat juist Doutzen bereid was om haar gezicht te verbinden aan ons mooie nieuwe merk.” – Nikkie Plessen
COLLECTIE
FIFTH HOUSE omvat een complete collectie dameskleding waaronder tops, blouses, truien, jurken, rokken, broeken en jassen. De collectie wordt aangeboden in de maten 34 t/m 46. Prijzen variëren van 62 euro voor een top, 105 tot 185 euro voor een jurk of broek en oplopend tot 410 euro voor een leren jas.
