Contact +31 (0)88 50 62 800

Veelgestelde vragen


BESTELLEN & BEZORGEN

Een product of maat is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?
Dit product of deze maat kan nog binnenkomen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer het weer leverbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met een van onze winkels, voor de winkelvoorraad.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt het bezorgd?
We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland is de geschatte levertijd 1 tot 3 dagen. De levertijd in de overige landen vind je hier.

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
Binnen Nederland is het verzenden van je bestelling gratis. In een aantal andere landen brengen we wel kosten in rekening. Die vind je hier.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd. Wat nu?
In dat geval vragen we je contact op te nemen met onze afdeling customer care. Dit doe je door je ordernummer en een foto van de klacht te mailen naar webshop@n-brands.com. Het kan voorkomen dat verschillende items los van elkaar bezorgd worden. Hier zullen we je duidelijk over informeren, en het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kun je volgen via de nieuwe track & trace code van DHL die je per mail krijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.


RETOURNEREN

Wat is het retourbeleid?

Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Het kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met originele hangtag geretourneerd worden. Binnen Nederland zijn de retourkosten gratis. In een aantal andere landen niet. Die kosten vind je hier.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

  1. Geef op het bijgevoegde retourformulier aan welk(e) item(s) je retourneert en geef de reden van retour op.
  2. Doe het te retourneren item en het retourformulier in de originele verpakking. Mocht je deze kwijt zijn, kun je een mail sturen naar webshop@n-brands.com met je ordernummer.
  3. Geef je retourzending af bij een DHL-punt (www.dhlparcel.nl/consument/dhl-servicepoints) en bewaar het verzendbewijs.
  4. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag op je rekening. Indien je met AfterPay hebt betaald, vervalt de vordering.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de fysieke winkels?
Ja, je kunt je bestelling ook retourneren in een van onze winkels. We vragen je dan om de factuur en het retourformulier mee te nemen.

Kan ik items uit de SALE retourneren?
Ja, ook SALE-items kun je retourneren, onder dezelfde voorwaarden.

Ik heb een cadeaukaart gebruikt bij mijn bestelling. Hoe werkt het retourneren?
Het gebruikte saldo wordt in geval van een retour teruggestort op de cadeaukaart. We raden daarom aan de cadeaukaart te bewaren tot je zeker weet dat je aankoop definitief is.

Kan ik producten omruilen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.


BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, PayPal, Creditcard, Mister Cash, FashionCheque, Afterpay en met een VVV Cadeaukaart.

Hoe zie ik of ik betaald heb?
Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.


ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan?

  1. Klik op het poppetje rechtsboven in onze webshop.
  2. Klik onder ‘Account aanmaken’ op ‘Doorgaan’.
  3. Vul je gegevens in en klik op ‘Doorgaan’. Je hebt nu een account!


Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kunt onder de wachtwoordbalk op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken, om een nieuw wachtwoord aan te vragen.


N-BRANDS MEMBERSHIP

Hoe registreer ik me voor het N-Brands Membership?
Je kunt op 3 manieren registreren voor het N-Brands Membership:

  1. In de winkel aan de kassa: Geef voordat u afrekent je naam en telefoonnummer door. Kort daarna ontvang je een sms van N-Brands met een link. Klik op deze link en registreer. Wij voegen de laatste bestelling (uit de winkel) gelijk toe aan je account, dus je ontvangt direct punten. Wil je ook in de webshop punten sparen? Zorg dan dat je registreert met het e-mailadres dat je ook gebruikt (of gaat gebruiken) in de webshop.
  2. Na een aankoop in de webshop: Je krijgt na de aankoop een mail van N-Brands over het membership. In deze mail staat informatie over de werking van het programma en een link om te registreren. Klik op deze link en registreer. Wij voegen de laatste bestelling (uit de webshop) gelijk toe aan je account, dus je ontvangt direct punten. Wil je ook in de winkel sparen? Volg dan de stappen van punt 1, maar in plaats van een nieuw account aan te maken, log je na de sms in met jouw account.
  3. Via de membership-pagina op onze website: Je kunt ook registreren zonder aankoop. Je bent dan alvast member. Wanneer je registreert moet je dit doen met hetzelfde e-mailadres dat je gebruikt (of gaat gebruiken) in de webshop. Na een nieuwe aankoop in de webshop spaar je automatisch punten. Wil je ook in de winkel sparen? Volg dan de stappen van punt 1, maar in plaats van een nieuw account aan te maken, log je na de sms in met jouw account.

Hoe spaar ik punten?
Nadat je geregistreerd bent, kun je op 2 manieren sparen: in de webshop en in de winkel. Alle punten komen binnen op één account. Om dit mogelijk te maken spaar je gemakkelijk punten op de volgende manieren:

-        Met je pinpas, creditcard of Apple Pay als spaarkaart: Schrik niet, we gebruiken natuurlijk geen gevoelige informatie. We gebruiken alleen de NFC-chip in je pinpas (of telefoon) om jouw pas als unieke pas te herkennen. Dit is dus niet gekoppeld aan je bankrekening of enige persoonlijke data. Het is 100% veilig en betrouwbaar. Je kunt meerdere betaalmethodes koppelen. Betaal je een keer met een andere pas, met Apple Pay, of heb je een nieuwe pinpas? Zeg dit tegen de kassière. Zij zoekt je op in de kassa. Je ontvangt een sms met daarin een link. Klik op deze link en log in met je bestaande account. Je tweede betaalmethode is nu gekoppeld.

-        Via je e-mailadres voor de webshop: Zorg dat je registreert met hetzelfde e-mailadres dat je in de webshop gebruikt of doe voortaan aankopen met het e-mailadres van je membership-account.

Hoe wissel ik mijn punten in?
Met je punten spaar je voor coupons, leuke cadeaus en kortingen. Ieder level geeft je toegang tot extra voordeel. Bij speciale gelegenheden voegen we extra coupons toe. Je kunt een coupon inwisselen in een van onze stores óf in de webshop. Wanneer je een level omhooggaat, worden de coupons van dat level zichtbaar.

Hoe lang zijn mijn coupons geldig?
Je kunt ze na 1 maand gebruiken, omdat je de bestelling nog kan retourneren. Zodra de voucher is uitgegeven, is de coupon 11 maanden in te wisselen. Een level behoud je voor de periode van een jaar, tenzij je naar een hoger level gaat.

Ik heb net iets besteld bij N-Brands, maar zag erna pas dat ik member kan worden en punten kan sparen. Kan ik nog punten voor die bestelling krijgen?
Je krijgt na de aankoop een mail van N-Brands over het membership. In deze mail staat informatie over de werking van het programma en een link om te registreren. Klik op deze link en registreer. Wij voegen de laatste bestelling (uit de webshop) gelijk toe aan je account, dus je ontvangt direct punten over die bestelling.

Ik heb in het verleden veel bestellingen geplaatst bij N-Brands. Kan ik nog punten krijgen voor die bestellingen?
Dat is helaas niet mogelijk. We zijn onlangs gestart met ons membership, dus je kunt sindsdien pas sparen.


CADEAUBONNEN

Kan ik een cadeaubon kopen?
Dat is alleen mogelijk in onze fysieke winkels. Online is dat helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn cadeaubon online inleveren?
Nee, dat kan helaas niet. Cadeaubonnen zijn alleen te koop en in te leveren in onze fysieke winkels.

Wat als mijn cadeaubon bijna verloopt, nu de winkels gesloten zijn?
In dit geval vragen we je contact op te nemen met de dichtstbijzijnde winkel, zodat er gekeken kan worden naar een passende oplossing.


Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door te mailen naar webshop@n-brands.com.

Shop nu al onze labels via één webshop op N-BRANDS.com!
LET OP!
De items in jouw winkelmandje worden niet meegenomen naar N-BRANDS.com.